5 jednoduchých tipů k Facebook reklamám, které potřebujete vědět

Po dlouhatánské době jsem tu s novým článkem. Pokud nás sledujete na Facebooku a Instagramu, tak víte, že nezahálíme a makáme naopak o sto šest. Ale už dlouho jsem si hledala večer, abych pro vás tento krátký a extra praktický článek napsala, proto využívám posledního večera, kdy je Emma u babi 👩‍💻

Pokud už Facebook reklamy zkoušíte, či už s nimi pracujete delší dobu, čtěte dál 🤓🤓

Věřím, že se vám budou hodit níže vypsané praktické tipy. Jsou to však pouze tipy a hodí se už pro někoho, kdo si umí vytvářet reklamy sám.

 

Pokud mezi ně nepatříte a s reklamami na Facebooku teprve začínáte, máme tu pro vás něco mnohem užitečnějšího! Připravili jsme pro vás jedinečný Intenzivní mini kurz Facebook reklam!  

Kurz jsem pro vás vytvářeli s vizí začínajících podnikatelů, kteří díky kurzu získají nové klienty, prodeje a mnoho dalšího! Pokud to na vás sedí, určitě se podívejte co obsahuje a moc dlouho se nerozmýšlejte, protože bude v prodeji pouze do 6.3.

Teď už ale pojďme na praktické tipy, jak vylepšit vaše reklamy ⬇⬇⬇

[Tip 1 ]- Vyhýbejte se tlačítku „Propagovat příspěvek“

Vytvoření reklam přes toto tlačítko není zločin, ale velice to omezí vaše možnosti při nastavování reklamy. Vždy je lepší skočit do Správce reklam a tam vytvořit reklamu typu „Projevený zájem“ a tam si vše navolit. Díky tomu si budete moci nastavit lépe rozpočet, okruh uživatelů i umístění reklam ✍

[Tip 2 ]- Většina reklam nekonvertuje

Alespoň když začínáte, tak přibližně 20-30% vašich reklam nebude stát za nic 😂🤯. Není to tím, že ty reklamy jsou špatné! Jde prostě o to, že je třeba reklamy testovat a chce to čas, než najdete tu cestu, která bude fungovat vám. Takže se nebojte vytvářet více typů reklam, hlídat je a po pár dnech stopovat ty, které nefungují a nechávat běžet ty, které fungují.

[Tip 3] – Dlouhodobý rozpočet

Facebook vám bude při nastavování reklam automaticky nabízet možnost stanovení denního rozpočtu, to se vám ale nevyplatí. Proč? Protože každý den je jiný a vy nechcete Facebooku přeci říct, že má za každou cenu každý den utratit třeba 100,-. Naopak, stanovte si dlouhodobý rozpočet, třeba na měsíc, díky tomu se peníze rozloží úměrně podle toho, jaký bude reálný zájem o vaši reklamu.

[Tip 4] – Nikdy automatické umístění

Máte omezený rozpočet? Neivestujete do reklam 10tisíc na týden? Tak tu investovanou částkou miřte účelně. Máte třeba 100,- na týden? Dobře, tak si upravte umístění pouze na hlavní feed a určitě zapomeňte na Instagram. Máte 1000,- na týden? Tak zkuste pár míst, kde chcete, aby vaše reklama byla vidět. Opět, bude potřeba testovat, ale vždy raději začínejte s málem a pomalu rozšiřujte.

[Tip 5] – Vždy používejte Pixel

Ať už jste reklamu ještě nikdy nezapnuli, nebo, v tom horším případě, už je používate pravidelně, vždy mějte na webu funkční Pixel. Protože bez něj, vás v dlouhodobém měřítku budou reklamy stát prostě více.

 

Jsem odborník na online marketing a specializuji se na PPC reklamy. Pokud podnikáte nebo podnikání teprve plánujete, provedu vás spletitým světem marketingu a tvorby reklam. Příběh naší online rodinky si můžete přečíst zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Checklist k Facebook reklamám + Video návod

    Chcete si začít vytvářet reklamy na FB? Nevíte, co je k tomu potřeba? Přemýšlíte, jak začít?

    Tak právě pro vás jsme připravili přehledný Checklist, který vám pomůže se ve všem vyznat a pomůže vám s přípravou Facebook reklam.

    Když půjdete krok po kroku, jak popisujeme ve Video návodu, samotné vytváření ve Správci reklam na Facebooku už bude hračka!

  • Jak vymýšlet úžasné příspěvky na sociální sítě + měsíční plánovač

    Chtěli byste mít na své Facebook stránce zajímavé příspěvky, ale pořád nevíte, co zveřejňovat?

    Znám to, když člověk potřebuje být kreativní, tak mu to nejde!

    Připravili jsme pro vás eBook s pracovními listy a bonusem - měsíční plánovač příspěvků Už se nebudete trápit, vše půjde snadno a rychle.

  • Nejnovější články
  • Kategorie
  • Najdete nás i na Facebooku
  • Instagram nás baví
    This error message is only visible to WordPress admins

    Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

    There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

    Error: No posts found.

    Make sure this account has posts available on instagram.com.