5 jednoduchých tipů k Facebook reklamám, které potřebujete vědět

Po dlouhatánské době jsem tu s novým článkem. Pokud nás sledujete na Facebooku a Instagramu, tak víte, že nezahálíme a makáme naopak o sto šest. Ale už dlouho jsem si hledala večer, abych pro vás tento krátký a extra praktický článek napsala, proto využívám posledního večera, kdy je Emma u babi 👩‍💻

Pokud už Facebook reklamy zkoušíte, či už s nimi pracujete delší dobu, čtěte dál 🤓🤓

Věřím, že se vám budou hodit níže vypsané praktické tipy. Jsou to však pouze tipy a hodí se už pro někoho, kdo si umí vytvářet reklamy sám.

 

Pokud mezi ně nepatříte a s reklamami na Facebooku teprve začínáte, máme tu pro vás něco mnohem užitečnějšího! Máme pro vás velice praktický Checklist k Facebook reklamám. Je kompletně zdarma a stojí za to.

Teď už ale pojďme na praktické tipy, jak vylepšit vaše reklamy ⬇⬇⬇

[Tip 1 ]- Vyhýbejte se tlačítku „Propagovat příspěvek“

Vytvoření reklam přes toto tlačítko není zločin, ale velice to omezí vaše možnosti při nastavování reklamy. Vždy je lepší skočit do Správce reklam a tam vytvořit reklamu typu „Projevený zájem“ a tam si vše navolit. Díky tomu si budete moci nastavit lépe rozpočet, okruh uživatelů i umístění reklam ✍

[Tip 2 ]- Většina reklam nekonvertuje

Alespoň když začínáte, tak přibližně 20-30% vašich reklam nebude stát za nic 😂🤯. Není to tím, že ty reklamy jsou špatné! Jde prostě o to, že je třeba reklamy testovat a chce to čas, než najdete tu cestu, která bude fungovat vám. Takže se nebojte vytvářet více typů reklam, hlídat je a po pár dnech stopovat ty, které nefungují a nechávat běžet ty, které fungují.

[Tip 3] – Dlouhodobý rozpočet

Facebook vám bude při nastavování reklam automaticky nabízet možnost stanovení denního rozpočtu, to se vám ale nevyplatí. Proč? Protože každý den je jiný a vy nechcete Facebooku přeci říct, že má za každou cenu každý den utratit třeba 100,-. Naopak, stanovte si dlouhodobý rozpočet, třeba na měsíc, díky tomu se peníze rozloží úměrně podle toho, jaký bude reálný zájem o vaši reklamu.

[Tip 4] – Nikdy automatické umístění

Máte omezený rozpočet? Neivestujete do reklam 10tisíc na týden? Tak tu investovanou částkou miřte účelně. Máte třeba 100,- na týden? Dobře, tak si upravte umístění pouze na hlavní feed a určitě zapomeňte na Instagram. Máte 1000,- na týden? Tak zkuste pár míst, kde chcete, aby vaše reklama byla vidět. Opět, bude potřeba testovat, ale vždy raději začínejte s málem a pomalu rozšiřujte.

[Tip 5] – Vždy používejte Pixel

Ať už jste reklamu ještě nikdy nezapnuli, nebo, v tom horším případě, už je používate pravidelně, vždy mějte na webu funkční Pixel. Protože bez něj, vás v dlouhodobém měřítku budou reklamy stát prostě více.

 

Jsem odborník na online marketing a specializuji se na PPC reklamy. Pokud podnikáte nebo podnikání teprve plánujete, provedu vás spletitým světem marketingu a tvorby reklam. Příběh naší online rodinky si můžete přečíst zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.