Články ze světa online marketingu

které vám pomůžou zvýšit výkon vašeho marketingu

24.6. 2020 (Aktualizováno: 28.6. 2020)

Jak a jak moc šířit svůj kouzelný magnet?

Jak a jak moc šířit svůj kouzelný magnet? V předchozím článku jsme probírali téma tvorby onoho ideálního kouzelného magnetu, který je přesně stavěný na míru, jak vám, tak vašemu oboru a vaší cílové klientele. Teď se podíváme na to, jak a jak moc ten svůj kouzelný magnet šířit.  Soustředíme se teď tedy spíš na magnet aktuální, to znamená ten, co je...

11.6. 2020

Kouzlo ideálního magnetu – rady jak na to, aby všechny nebyly jak přes kopírák

Kouzlo ideálního magnetu – rady jak na to, aby všechny nebyly jak přes kopírák Magnet, nebo-li hodnotný obsah zdarma. Mnoho z vás by ho mělo mít, ale jak na to, aby všechny nebyly jak přes kopírák? Jak ho vytvořit, aby byl kvalitní a pomohl vám vydělávat? Tyhle otázky si klade hodně podnikatelů, takže si to pojďme trošku shrnout a ukázat...

24.4. 2020

Jdi LIVE na FB!

Živá vysílání, široké téma, ale pro online podnikatele a e-shopaře je hodně důležité. Spousta lidí se bojí začít, bojí se jít “s kůží na trh”, vysílat LIVE. Je to z mnoha důvodů a já bych se dneska ráda na některé obavy, brzdy, a co si budeme nalhávat, i výmluvy podívala a ukázala, že se vlastně není čeho bát, protože živá vysílání přináší především řadu...

8 marketingových tipů mimo svět PPC, které vám pomohou v aktuální situaci | Žijeme online
25.3. 2020

8 marketingových tipů mimo svět PPC, které vám pomohou v aktuální situaci

Dali jsme dohromady seznam 8 marketingových tipů mimo svět PPC, které vám pomohou zvládnout aktuální stav a ještě z toho můžete vyjít vítězně.

Žijeme onlone článek: Krize nekrize, online marketing je nutný
17.3. 2020

Krize nekrize, online marketing je nutný

Jak to myslím? Neměli bychom se všichni schovat, včetně našich firem a nebýt nikde vidět? Neměli bychom šetřit a tak odstřihnout výdaje na marketing? Kdo si to myslíte, nevím jestli vás potěším, ale jsem tedy rezolutně proti. Díky zkušenostem z krize v roce 2008  a taky částečně selskému rozumu je dnes zřejmé, že firma, která nebude vidět, tak tu za chvíli nemusí...