Jak vytvořit FB stránku firmy – včetně video návodu

Jak jste na tom s Facebookem? Patříte k těm, kteří na internetu mají jen webovky a tím to pro ně končí? Nebo byste rádi měli firemní FB stránku, ale nevíte jak na to?

Pojďme si nejdříve říct, k čemu nám ten FB bude a pak jak tam vše vytvořit. Co mluví pro to, abychom vždy měli FB firemní stránku? Dokonce, a to nepřeháním, je občas FB stránka mnohem důležitější než samotný web a klidně si ji vytvořte v době, kdy web teprve připravujete.

Proč je potřeba mít firemní stránku na Facebooku

  1. FB firemní stránka je zdarma a zvládnete ji vytvořit sami za cca 10 minut
  2. Pokud budete vyvíjet aktivitu a zveřejňovat pravidelně zajímavé příspěvky, tak si dokážete v určité míře získat nové fanoušky a potencionální klienty bez nutnosti využití placených reklam.
  3. O jak velké klientské bázi mluvím? Pouze v Čechách 3,1 mil lidí ho navštíví každý den přes mobil. 4,9 mil lidí
    v Česku tu má profil, což je 60% uživatelů internetu!
  4. Tady nemusíte řešit SEO nebo Vaši pozici ve vyhledávání
  5. Pokud se budete řídit našimi radami z e-booku a checklistu, tak vám práce na FB nebude zabírat více jak 10min denně.

Podrobněji najdete vše o tom, co můžete s FB dělat a jaké typy obsahu zveřejňovat, najdete v e-booku zdarma „Tajemství 3 sociálních sítí pro podnikatele a jak je dobýt!“

Myslím si, že jako praktičtí podnikatelé, kteří chtějí co nejefektivněji využívat čas na práci, už chápete, proč do toho musíme jít ;),

Video návod

Tak a teď jak na to? Připravila jsem tu pro Vás krátký Video návod, takže se určitě neztratíte a za chvilku budete mít vše hotové. Pokud byste měli ale jakékoliv nejasnosti, napište do komentářů a my s radostí pomůžeme, poradíme.

 

 

Jsem odborník na online marketing a specializuji se na PPC reklamy. Pokud podnikáte nebo podnikání teprve plánujete, provedu vás spletitým světem marketingu a tvorby reklam. Příběh naší online rodinky si můžete přečíst zde >>
Komentáře
  1. Nina napsal:

    Ou, ten vido návod potěšil 🙂 Ale jak tak koukám na všechny ty detaily typu: https://jiwo.cz/spravne-velikosti-reklam-na-facebooku/ a to nemluvě o nastavování samotné kampaně, tak si říkám, že asi využiji možnosti nějakého freelancera či agentury…

    • Polina Ševčíková napsal:

      Tak to jsem moc ráda! 🙂 Je mi jasné, že je toho občas hodně. Nebojte se ozvat, my jsme také freelanceři 😉 a rádi s vámi vše vymyslíme.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.