Láska jménem Pinterest a proč?

Znáte Pinterest? V Čechách už začíná být konečně známý cca ten poslední rok, ale já ho miluju a básním o něm už od minulého těhotenství. Už tehdy byl pro mě zdrojem inspirace a informací na všemožná témata.

Jak jsem si ho tak procházela, tak mě napadlo nalákat i vás na temnou stranu a třeba z vás také udělat závisláky ;). Jako podnikatelé bychom ho totiž měli znát, když už ne aktivně používat. A proč? Protože ve světě je Pinterest sociální síť obrovských rozměrů a tím, že se zaměřuje na obsah internetu, tak je také úžasným místem pro inspiraci.

Pinterest pro uživatele

Takže pojďme se na to nejdříve podívat jako „obyčejní“ uživatelé. Míváte problém s obrovským množstvím uložených záložek, kdy po čase už stejně nevíte, že tam jsou a skoro nikdy je nevyužijete? Nebo například nevíte a přemýšlíte, jak si co nejlépe uložit něco zajímavého z webu tak, abyste to vždy našli?

Už dál nehledejte a vytvořte si profil na Pinterestu! Ten funguje na bázi tzv. nástěnek, kam si připínáte vše, co vás zajímá. Tady je ukázka z mých nástěnek – Recepty, Montessori, Těhotenství, Online marketing, atd. Nástěnek můžete mít kolik chcete a mohou být veřejné a nebo skryté. Já jich mám hodně, ale to je normální :). Takhle to totiž dopadá, když nemůžu usnout nebo se Emma dívá na pohádku a já se prostě nedokážu zvednout z gauče a dělat něco produktivního.

Díky těmto nástěnkám najdu vždy vše co potřebuji. Vkládat odkazy na nástěnky můžete jak odkudkoliv z internetu nebo přímo z Pinterestu. Tam už najdete neskutečné množství článků. A tady začíná ta závislost, pozor, pozor.

Když totiž takhle někde čekáte a chce se vám brouzdat po internetu….tak jdete už rovnou na Pinterest. Tam vše hned vidíte, vybíráte co Vás zajímá, vyhledáváte  a připínáte na své nástěnky pro pozdější potřebu.

Pinterest pro podnikatele

Už chápete tu moc? To kouzlo. A jako podnikatelé? Co tam? Opět, mnoho zajímavého. Můžete mít vytvořen svůj firemní profil a na něm různé nástěnky plné tématicky zaměřeného obsahu z různých zdrojů, včetně vašeho webu. Můžete tam publikovat své články, tipy, nápady a pomalu, nebo také velice rychle, tak rozšiřovat svou fanouškovskou základnu. Je zde však důležitá jedna věc a tou je, podobně jako na Facebooku, dávat lidem přidanou hodnotu, smysl, zajímavé informace na svých nástěnkách, jinak to pro vás  nebude mít smysl. Pojďme se trochu inspirovat…

Dnes jsme se tohoto tématu pouze lehce dotkli, ale nebojte, informační nálože bude přibývat, ale bude to jako vždy – jasně, stručně a jednoduše :). Pokud ale už teď potřebujete vědět více o Pinterestu a dalších sociálních sítích, doporučuji stáhnout náš ebook – Tajemství 3 sociálních sítí pro podnikatele a jak je dobýt!

Jsem odborník na online marketing a specializuji se na PPC reklamy. Pokud podnikáte nebo podnikání teprve plánujete, provedu vás spletitým světem marketingu a tvorby reklam. Příběh naší online rodinky si můžete přečíst zde >>
Komentáře
  1. Lucie napsal:

    Já miluju Pinterest! Sice ho používám asi jen napůl (protože návrhy k prohlížení ostatních alb ignoruju), ale ohromně mi pomáhá. Ukládám si na něj všechny možné recepty nebo tipy, co kdekoliv na netu ulovím a pak je mám hezky pohromadě v mobilu. Když mám chuť něco upéct, stačí otevřít příslušnou nástěnku a do minutky mám vybráno, co to bude tentokrát 🙂

    • Polina Ševčíková napsal:

      Přesně, Pinterest je na tohle úžasný! 🙂 ale doporučuju neignorovat ta ostatní alba, protože pak vám budete mít mnohem více inspirace bez nutnosti hledání.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.