Nakoukněte do zákulisí a zjistěte, jak pracujeme

autor: | 25. 6. 2018 | PPC reklamy, Sociální sítě | 0 komentářů

Často se nám teď s Michalem stává, že se nás lidé ptají, co vlastně spolu budeme řešit a jak to probíhá. Takže mě napadlo k tomu napsat krátký článek, abyste měli představu o tom, jak s Michalem pracujeme a na co se můžete třeba i těšit při spolupráci s námi.

Pokud tedy chcete, abychom společně vymysleli Vaši marketingovou strategii a vytvořili reklamy na různých platformách (Adwords, Sklik, Facebook), tak toto je ideální cesta ;).

Na druhou stranu, pokud si chcete reklamy vytvářet sami, tak i to jde, rádi Vás vše naučíme a vy už si pak vše můžete vytvářet sami. Vše záleží na dohodě a my máme zkušenosti s velice různorodými projekty i formami spolupráce, takže se ničemu novému nebráníme.

První schůzka

Když nás kontaktujete ohledně problému s marketingem a reklamami, tak vás požádáme o váě email. Na něj vám přistanou „Otázky ke spolupráci“. Až nám pošlete odpovědi, tak si s vámi zavoláme v případě potřeby upřesnění nějakých detailů.

Co nás bude zajímat v emailu:

V odpovědích nám řeknete něco o své firmě.

  • kdo jsou vaši klienti
  • co je váš nejlepší produkt
  • jakou máte představu o fungování vašeho podnikání 
  • co za marketing už teď využíváte

Dále nás také budou zajímat samozřejmě nějaká ta čísla, takže ideálně, kolik byste chtěli dát do reklam a kolik byste z toho třeba i chtěli mít, takovou tu vaši ideální představu. Prostě se navzájem seznámíme :).

Náš následný telefonát je samozřejmě neplacený! Vím, že pro mnohé je to otázka číslo jedna, tak raději hned odpovídám. Další komunikace je placená pouze v případě, že budeme podrobně probírat strategii, protože zde už se jedná o naše know-how.

Jak pro vás vymýšlíme strategie 😉

Poté, když budeme mít všechny důležité informace, tak si spolu doma sedneme, otevřeme si váš web, případně si otevřeme už vaše existující reklamy a začneme vymýšlet vhodnou strategii. Když budeme znát vašeho klienta, váš výrobek a všechno kolem toho, tak začneme uvažovat o tom, kde se tito klienti pohybují, jak nejspíše hledají váš produkt nebo, pokud je to něco nového, kde by bylo nejlepší aby na něj narazili. Od toho se pak odpíchneme a vymýšlíme kde a jaké reklamy by se pro vás hodily.

Ve chvíli kdy vše namyslíme, Vám zašleme nabídku v několika cenových hladinách emailem. Vymýšlíme takto několik variant, mezi kterými si můžete vybrat tu, která vám nejvíce vyhovuje. 

Každé podnikání je odlišné

Každý produkty je jiný, každý eshop je jiný, každá služba je jiná, takže pro každého se hodí něco úplně jiného. Určitě si nás nepředstavujte tak, že vám vždycky budeme chtít prodat co nejvíce využívání placených reklam, to opravdu neděláme. Třeba kamarádka má krásný e-shop, ale protože mi řekla, že nemůže vkládat tolik do reklam, tak jsme strategii nastavili tak, aby se jí to vyplatilo, aby byly vidět výsledky a přitom abychom opravdu splnili její finanční hranici. No a třeba když někdo řekne, že zatím do reklamy nemůže vložit vůbec nic, tak spolu budeme vymýšlet jiné marketingové cesty, ty neplacené. Jsou sice zdlouhavější a je třeba je brát spíše jako důležitý základ, který musí mít každá firma. Časem ale se na tom základu můžeme stavět reklamy a využívat již existující základnu fanoušků.

Spolupráce s námi

Naši spolupráci můžeme začít tím, že začneme budovat ty neplacené věci. Můžeme spolu vybudovat vaší vlastní existenci online, to znamená, že vybudujeme všechny vaše sociální sítě a budeme spolu vymýšlet co bychom na ty sítě dávali. Na schůzce také probereme formu spolupráce. Všechno záleží na vás, tak je důležité být k sobě upřímní a nebát se nám cokoli říct, vytknout, vyslovit strachy, protože pouze takhle jde nastavit dobrá spolupráce. Berte to tak, že nejsme vaši zaměstnanci, jsme vaši parťáci takže stejně jako vy budete upřímně mluvit s námi, my si dovolíme mluvit upřímně s vámi, když budete mít něco špatně. My jsme tu totiž proto, abychom vám pomohli růst, abychom spolu vymysleli, kde získáte více zákazníků a větší obraty pro vaši firmu.

Pokud jsem na něco zapomněla, napište a ráda Vám vše zodpovím ;).

<h5>Polina Ševčíková</h5>

Polina Ševčíková
Mentorka autentického businessu. Se mnou vytvoříte fungující business strategii a úžasné kampaně založené na vaší jedinečnosti. Příběh naší online rodinky si můžete přečíst zde >>
Žádné komentáře
Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články

Pin It on Pinterest