To musíte vědět o PPC reklamách

autor: | 11. 2. 2018 | PPC reklamy | 0 komentářů

Co je to PPC? Co to má společného s reklamami? PPC reklamy jsou nějaký zvláštní typ reklam? To je určitě něco, co není pro mě a bude to určitě moc drahé. To pro svoje podnikání nemám jak využít. Známý do toho dal hodně peněz a nic toho nebylo. To nebudu riskovat. Je Vám z toho něco povědomé? Mě všechno a ještě mnohem více, na co už si nevzpomínám :).

Co říkáte na to, že bych Vám o PPC reklamách řekla to důležité, přímo esenciální pro Vás? Dobrý nápad? Tak jdeme na to a hezky ve stručnosti, přeci na to nemáme celý den ;).

Takže PPC reklamy jsou všechny reklamy, které vidíte, když jste na internetu. Každý z nás je minimálně několikrát za týden na internetu, a to nepočítám brouzdání na mobilech. To je dost velká škoda, když tam nikde není Vaše reklama, že?

Teď si asi říkáte, no jo, to by bylo super, ale určitě to stojí strašné peníze. Není to tak, protože to je to, co říká ta zkratka PPC. Doslova je to pay per click, což znamená – zaplať za klik. A v praxi to přesně tak je. Zaplatíte až když někdo klikne na Vaši reklamu a tím se přímo dostane na Váš web. To už zní rozumně, že? To už si umíme představit i finančně.

Proč na tom někdo prodělal?

Ale jakto, že ten známý, nebo dokonce Vy sami, jste na tom minule tak prodělali a nic z toho neměli? Je mnoho různých důvodů, ale tím nejzásadnějším bývá špatné vytvoření a nastavení reklam. Ano, Google Vás tím provedl, napsali jste pro Vás důležitá klíčová slova, vymysleli super reklamu, určili denní rozpočet a hotovo ne? Kéž by. Také jsem to tak jednou u svého e-shopu udělala a zažila stejné zklamání jako vy. Člověk vymýšlí texty a třeba i pošle klienta na správnou stránku, ale 1000 i 5000 a dokonce i 10 000 je za týden pryč a žádná nová objednávka.

Jako u všeho, kvalita převažuje nad kvantitou. Kvalitní nastavení je mnohem důležitější než množství peněz, které do toho nasypete. Protože to budou většinou peníze vyhozené oknem. Samozřejmě, až to budete mít správně vytvořené, tak už i množství peněz bude mít svou váhu. V tu chvíli už ale půjde o dobře zainvestované peníze do růstu firmy.

Do větších podrobností se zde nebudeme pouštět, protože jsem přeci slíbila stručnost. V dalších článcích se ale podíváme mnohému na zoubek. Nebo pokud se do toho chcete hned pustit a nastavit si dobře své reklamy, tak nás můžete kontaktovat.

 

<h5>Polina Ševčíková</h5>

Polina Ševčíková
Mentorka autentického businessu. Se mnou vytvoříte fungující business strategii a úžasné kampaně založené na vaší jedinečnosti. Příběh naší online rodinky si můžete přečíst zde >>
Žádné komentáře
Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články

Pin It on Pinterest